Blog


2016. Feb 29.

0 hozzászólás.


A Heineken Magyarország bejelentette, hogy a következő időszakban a SofőrHívó magyar startuppal közösen harcol az ittas vezetés visszaszorításáért. A SofőrHívó egy mobil alkalmazás, mellyel a budapesti és Pest megyei sofőrszolgálatokat lehet összehasonlítani ár, érkezési idő, értékelés és biztosítás alapján.

A sofőrszolgálat névhasználat az Uber megjelenése óta kicsit zavarossá vált: a sofőrszolgálat, vagy másnéven sofőrsegély szolgáltatók az ügyfeleiket az ügyfél saját kocsijával viszik haza, míg az Uber, vagy Wunder esetén a sofőr autójával történik a fuvar. Tehát sofőrszolgálatot akkor használunk, ha kocsival vagyunk, míg taxit, vagy közösségi taxit akkor, ha autó nélkül szeretnénk utazni.

Budapestén és környékén már több szórakozóhelyen és étteremben találkozhatnak a vendégek különböző nyelvtörőkkel a söralátéteken. A kampány célja, hogy ne csak hangzatos szlogenekkel tegyen valamit a Heineken Magyarország az ittas vezetés visszaszorításáért, hanem egy használható, innovatív eszközt adjon az emberek kezébe.

A SofőrHívó alkalmazással a Budapesten és környékén elérhető sofőrszolgálatok ajánlatait lehet összehasonlítani, rendelni és a fuvar végén értékelni. Jelenleg 13 sofőrszolgálat regisztrált a rendszerbe, de ez a szám folyamatosan emelkedik. Pálfalvi Márta, a Heineken Magyarország kommunikációs igazgatója, elárulta, hogy „a SofőrHívó alkalmazás egyből lenyűgözte, hiszen nem csak arról van szó, hogy egy alkalmazás az árakat összehasonlítja, hanem az értékelések és a gyorsaság alapján a szolgáltatási szint is látszódik.”

Már a biztosítás is látszódik a SofőrHívó rendszerében, hiszen az üzemeltető rendszeresen ellenőrzi a biztosítási kötvényt és a fedezetigazolást. Pálfalvi Márta elárulta, hogy a közös együttműködés sikerein felbuzdúlva már elkezdte vizsgálni a SofőrHívó mobil alkalmazás a régióban történő terjesztését is.

UPDATE: A Heineken és a SofőrHívó közös kampánya Arany Penge díjat kapott 2016. május 27-én.

Osszd meg!
0 Hozzászólás

Szóljon hozzá

Back to top