ClickCease

kisokos

Értékelés

A) Sofőrszolgálat (és a fuvar) értékelése

Az ügyfelek minden megrendelés végén értékelhetik a sofőrszolgálat munkáját az alábbiak szerint:

  1. általános értékelés a felfelé, vagy lefelé mutató hüvelyk ujj segítségével
  2. kategóriák szerinti értékelés (1-5 skálán, ahol az 1 a legrosszabb és 5 a legjobb):
    1. pontosság
    2. megjelenés
    3. vezetési stílus
  3. Továbbá az ügyfelek írhatnak szöveges megjegyzést is minden megrendelés végén.

Sofőrszolgálat hibájából lemondott fuvarok esetén is minősítheti az ügyfél a sofőrszolgálatot. (űrlapon keresztül, melyet Szolgáltató az ügyféllel történő utólagos konzultáció során küldhet ki ügyfél részére)

B) Értékelésre adott válaszok

A sofőrszolgálatok válaszolhatnak a negatív szöveges megjegyzésekre, de a válasz nem tartalmazhat obszcén, sértő, személyeskedő megjegyzéseket és a válasz hossza nem haladhatja meg a 100 karaktert. A sofőrszolgálati válaszokat a Szolgáltató adminisztrátora vagy elfogadja, vagy visszaküldi átfogalmazásra.

FONTOS: az utas értékelésére adott válaszokat az adminisztrátori jóváhagyás után nem lehet módosítani.

C) Értékelés módosítása / törlése

Az értékeléseket a Szolgáltató nem módosítja és nem törli. Ez alól az alábbi esetek kivételt képeznek:

  • Az értékelést szolgáltató ügyfél kérésére módosíthatja (ügyfél regisztrált e-mail címéről, vagy telefonszámáról) Szolgáltatónál történő bejelentés esetén. Ekkor szükség esetén Szolgáltató egy űrlapot küldhet ki az ügyfél részére, ahol módosíthatja a korábbi értékelését.
  • Értelmezhetetlen indoklás esetén (pl.: gttt, ….., X) szolgáltató a sofőrszolgálat kérésére a teljes értékelést (ujj-jal, pontszámmal együtt) törli.

D) Utas feketelista, avagy mit tegyek, ha problémás az ügyfél?

Szolgáltatásotok jellegéből adódóan bele- bele futhattok olyan megrendelőkbe, akik esetleg agresszívra itták magukat, vagy egyéb problémát produkálnak.

Íme egy kis segítség ezekhez a helyzetekhez!

Szimpla nézeteltérés – Elsődlegesen mindig próbáljátok helyben tisztázni a félreértést. Számos esetben találkozunk olyan konfliktussal, ahol mindkét félnek egy kicsit igaza van és némi türelemmel és empátiával bármelyik oldalról megoldható lenne. Ne feledjétek, a kedves jóindulatú ügyfélkezelés, még kellemetlenkedők esetén is át tudja fordítani az ügyet pozitívra.

Ha komoly a baj – Amennyiben bármilyen okból szükségesnek érzitek, azonnal hívjatok rendőrt. Komoly fenyegetés, károkozás, tettlegesség esetén elmaradhatatlan lépés a hatóság bevonása, hiszen helyben és azonnal tudnak rá érdemben reagálni az illetékes szervek. Ilyen jellegű esemény esetén kérjük nekünk is jelezzetek e-mailen, hogy mi az App-on belül is megtehessük a szükséges lépéseket.

Jelöld problémásnak! – Idei fejlesztésünknek köszönhetően problémás ügyfél esetén megjegyzést írhattok. Ez annyit jelent, hogy az utas ajánlatkérése ez után is megjelenik, de amivel problémásnak jelöltétek, az is szerepel majd az ajánlatkérésben.
Hogy ennek fényében a továbbiakban adtok-e neki ajánlatot, rátok van bízva.

Jelentsétek nekünk! Panaszaitokat minden esetben kivizsgáljuk és számon tartjuk. Ha egy ügyféllel gondotok van, minden esetben jelezzétek, így tudunk egy jó utasközösséget biztosítani Nektek hosszútávon.
Ha valakivel visszatérő problémák vannak, (vagy egy, de súlyos probléma merül fel), az felkiáltó jelet kap. Ez azt jelenti, hogy a SofőrHívó nem küld részetekre értesítést, ha az illető ajánlatot kér. Megnyitott App-ban megjelenik ugyan az ajánlatkérés, de felkiáltó jellel lesz ellátva: adhattok rá ajánlatot, de számoljatok azzal, hogy esetleg kifejezetten problémás, vagy szórakozó ügyfélről van szó.

 

Mit kell tennem, ha a törölt fuvar mégis teljesül?

Előfordul olyan eset, amikor egy fuvar törlés után mégis teljesül.

Ilyenkor az ÁSZF alapján a sofőrszolgálat kötelessége jelezni részünkre, a teljesült fuvart írásban 24 órán belül. Ellenkező esetben a fuvar eltitkolásának és ezzel együtt súlyos szerződésszegésnek minősül.

Legegyszerűbb azonnal jeleznetek a rendelkezésre álló információkkal e-mailben, melyben megírjátok, nagyjából mikor, honnan hová vittétek az illetőt.
Ezek az adatok általában elegendő tájékozódási pontot adnak ahhoz, hogy megtaláljuk a tévesen adminisztrált fuvart, de ha más információ is rendelkezésre áll, az természetesen még egyszerűbbé teszi a korrigálást.

A fuvar státusza egyeztetést követően átállításra kerül, tehát a SofőrHívóban Ti is látjátok a teljesült fuvaroknál, illetve a jutalék is levonásra kerül a megadott összegnek megfelelően.

Fontos! Ár módosítás miatt ne zárjatok fuvart törölt státuszra!
Az applikáció ’fizetés’ oldalán tudtok összeget módosítani pozitív, illetve negatív értékkel egyaránt!

 

Mit tegyek, ha alkalmazás hibát észlelek?

A SofőrHívó csapata folyamatosan háttér fejlesztéseket végez, ennek ellenére – sőt, néha éppen ezért – előfordulnak apróbb hibák a rendszerben.

Felmerül tehát a kérdés, ilyen esetben mit lehet tenni, hogy a hibát minél gyorsabban elhárítsuk és a munka ismét gördülékeny legyen.

  1. Első körben mindig ellenőrizd a netkapcsolatot. A legtöbb jelentett hibát ugyanis lassú netkapcsolat okozza. Erre utaló jel lehet, ha a telefon felső sorában 3G, 2G, E, L, alacsony WiFi jel van vagy semmi nem szerepel.
  2. Ha a netkapcsolat működik és a hiba mégis fennáll, képernyőfotó készítése után lépj ki az applikációból és újra be.
  3. Ha a ki-be lépés nem segített, az App törlése és újra telepítése sokszor megoldja a problémát.
  4. Ha az újra telepítéssel sem oldódott meg, jelezd nekünk a hibát!
    Küldj képernyőképet a problémáról, rövid leírással arról, hogy mit tapasztaltál. A jelzett hibákat minden esetben kivizsgáljuk és kijavítjuk, amint lehetséges.

Ha olyan hibát észlelsz, vagy hoz tudomásodra egy utas, ami komolyan befolyásolja a SofőrHívó használatát, kérlek azonnal, telefonon jelezd nekünk!

Köszönjük, hogy segítesz jelzéseiddel még jobbá tenni a SofőrHívó működését!

 

Cégváltás? Tulajdonos váltás? Ezek a teendőid!

Ha a cégedben adatváltozás történik, a következő lépéseket kell tenned a közös munka folytatásához:

Cég vagy cégtulajdonos váltás esetén…

  • Szükségünk lesz az új cég adataira, úgy, mint cégnév, tulajdonos(ok), adószám, székhely, telefonszám, e-mail cím. (Ha a sofőrszolgálatod adataiban is változás áll be, pl. új logó stb. akkor természetesen ezt is várjuk e-mailen.)
  • Ezt követően az új cégre is vonatkozik ÁSzF-ünk azon kitétele, hogy az együttműködés feltétele a meglévő Billingo prémium előfizetés. Tehát keresd fel a Billingo ügyfélszolgálatot módosítás vagy új előfizetés ügyében.
  • Az új Billingo előfizetés vagy a meglévő fiók adatváltoztatása után ismét küldj nekünk API kulcsokat, (normál API és privát API kulcs – melyet a pajzs ikonra kattintva érsz el). Ezt beállítjuk, majd közösen teszteljük Áfás számla kiállítását az applikációban.
  • SimplePay fiókra is szükség van a bankkártyás fizetés közelgő bevezetése miatt (itt olvashatsz róla bővebben). Ezért küldd el nekünk az új cégre vonatkozó adatokkal kitöltött SimplePay adatlapot.
  • Amennyiben rendelkezel felelősség biztosítással, ahhoz, hogy ennek jelzése a SofőrHívóban aktív maradjon, az új cégre kötött biztosításról szóló fedezetigazolásra van szükségünk.
  • Ha a Sofőrszolgálatod üzemeltetője változik, szükségünk lesz egy cégátadásról szóló nyilatkozatra is, melyet mind az átadó, mint az átvevő aláír.

A szükséges dokumentumok beérkezése után máris indulhatnak a fuvarok!

Áfás számla kiállítása

A SofőrHívó App használatakor könnyen és gyorsan tudsz Áfás számlát kiállítani.

Ehhez elengedhetetlen az Áfás számla igény jelzése a rendeléskor az ügyfél részéről.
Amennyiben Áfás számla igénnyel adja le fuvarkérését a megrendelő, és a sofőr a ’Fizetés’ menünél kipipálja a számla generálást, 1-2 percen belül az utas e-mail fiókjába érkezik az áfás számla.

Ha az ügyfél nem kapta meg a számlát, akkor annak az alábbi okai lehetnek:

  1. Nem kért az ügyfél megrendeléskor Áfás számlát

Utólag is lehetőséged van a Billingo fiókodban Áfás számla kiállítására.

  1. A sofőr/diszpécser nem jelölte fizetéskor a számla generálást

Fenti esethez hasonlóan utólag a Billingo fiókodban tudod kiállítani az elmaradt számlát, ám mivel az ügyfél előre jelezte az igényét, ez esetben köteles vagy ezt pótolni.

  1. Kiállítottad a számlát, de az ügyfél mégsem kapta meg

Ez két okból lehetséges.
Egyrészt, számlázási főidőszakban (hétköznap napközben) a Billingo rendszer terheltsége miatt elképzelhető, hogy akár 10-15 perc csúszással érkezik ki egy-egy számla. Esténként (tehát a SofőrHívó csúcsidőszakban) ez nem jellemző, így általában öt percen belül megérkezik a számla.

Másrészt, ha a megrendelő annak ellenére nem kap számlát, hogy ő is, a sofőr is jelölte az Applikációban, akkor az e-mail címmel lehet gond.

Ilyenkor megkérjük az ügyfelet, hogy ellenőrizze a SPAM mappát az e-mail fiókjában, illetve azt az e-mail fiókját nézze meg, amire az Áfás számlát igényelte, az ugyanis nem feltétlenül egyezik meg a SofőrHívóban regisztrált e-mail címével.

 

Bankkártyás fizetés az appon belül

A SimplePay fogja lehetővé tenni a SofőrHívón belüli egységes bankkártyás fizetést.

Előnyei:

  • Minden sofőrszolgálatnál elérhető lesz az Applikáción keresztül egységesen. Ezzel felszámoljuk azt a problémát, hogy az ügyfél készpénzzel nem tud fizetni, a sofőrszolgálatnál pedig nincsen terminál, így ATM-et kell keresgélni mindkét fél bosszúságára.
  • A SimplePay bankkártyás fizetésnél nincs szükség terminálra. A megrendelő egyetlen alkalommal regisztrálja bankkártyáját a SofőrHívó rendszerén keresztül a Simple Payben és ezután bármikor pillanatok alatt rendelkezésére áll fizetési lehetőségként.
  • Biztonságos – a sofőrnek készpénzzel nem kell bajlódnia és mégis biztonságos úton jut a bevételéhez: az OTP sok évtizedes múltja és professzionális rendszere biztosítja ehhez a szükséges hátteret.

Ne feledjétek! A bankkártyás fizetés lehetősége jelenleg MÉG NEM aktív. Így aki saját megoldással erre nem rendelkezik, az csak úgy fogadjon el bankkártyás ajánlatkérést, hogy azonnal tisztázza a megrendelővel, hogy csak készpénzben fog tudni fizetni.

Ha még nincs SimplePay regisztrácid, akkor az alábbiakat szükséges megtenned:

  1. Küldd el nekünk a wordben kitöltött SimplePay adatlapot, amit mi továbbítunk az OTP részére.
  2. Az OTP küld aláírandó szerződés példányt, illetve a csatlakozási díj utalására vonatkozó adatokat.
  3. Az aláírt szerződést a SimplePay részére kell visszaküldeni, illetve ezzel párhuzamosan elutalni a csatlakozási díjat arról a számlaszámról, amit az adatlapra írtatok (amin majd a kártyás fizetések bevételeit fogadni szeretnétek). Nem szükséges, hogy ez a bankszámlaszám az OTP-nél legyen.

A csatlakozási díjat a SofőrHívó bankkártyás fizetésének elindulásakor jóváírjuk minden sofőrszolgálat egyenlegén, azonban minden sofőrszolgálat egyenlegén egyszer írjuk jóvá.

Mikortól használhatjátok a SimplePay-t?
AZ OTP Mobil Kft.  elkészült a szükséges technikai fejlesztésekkel. Azonban mivel mindenki  pénzét szeretnénk a lehető legnagyobb biztonságban tudni, ezért még folynak a tesztelések.

Amint az összes teszt sikerrel, hiba nélkül zárul, elérhetővé válik a szolgáltatás. Ez az időpont várhatóan legkésőbb 2019 nyara, de e-mail-ben értesíteni fogunk titeket az indulásról!

 

Sofőrszolgálat minősítés: a partneri elismerés

Itt találjátok a  Sofőrszolgálatok munkájának elismerése miatt létrehozott rendszerünket.

Nem találtad, amit kerestél? Írd meg nekünk és kibővítjük a leírást 😀