kisokos

Sofőrszolgálatok számára

Értékelés

A) Sofőrszolgálat (és a fuvar) értékelése

Az ügyfelek minden megrendelés végén értékelhetik a sofőrszolgálat munkáját az alábbiak szerint:

  1. általános értékelés a felfelé, vagy lefelé mutató hüvelyk ujj segítségével
  2. kategóriák szerinti értékelés (1-5 skálán, ahol az 1 a legrosszabb és 5 a legjobb):
    1. pontosság
    2. megjelenés
    3. vezetési stílus
  3. Továbbá az ügyfelek írhatnak szöveges megjegyzést is minden megrendelés végén.

Sofőrszolgálat hibájából lemondott fuvarok esetén is minősítheti az ügyfél a sofőrszolgálatot. (űrlapon keresztül, melyet Szolgáltató az ügyféllel történő utólagos konzultáció során küldhet ki ügyfél részére)

B) Értékelésre adott válaszok

A sofőrszolgálatok válaszolhatnak a negatív szöveges megjegyzésekre, de a válasz nem tartalmazhat obszcén, sértő, személyeskedő megjegyzéseket és a válasz hossza nem haladhatja meg a 100 karaktert. A sofőrszolgálati válaszokat a Szolgáltató adminisztrátora vagy elfogadja, vagy visszaküldi átfogalmazásra.

FONTOS: az utas értékelésére adott válaszokat az adminisztrátori jóváhagyás után nem lehet módosítani.

C) Értékelés módosítása / törlése

Az értékeléseket a Szolgáltató nem módosítja és nem törli. Ez alól az alábbi esetek kivételt képeznek:

D) Utas feketelista

A sofőrszolgálatok nem értékelik az utasokat, azonban lehetőség nyílik a rendszerrel visszaélő utasok bejelentésére, akiket vizsgálat után a Szolgáltató adminisztrátora feketelistára tesz. A feketelistás ügyfelek is kérhetnek ajánlatot, azonban erről nem küld a rendszer értesítést a sofőrszolgálatoknak, ill. amelyik sofőrszolgálat éppen az applikációban van, azok láthatják az ajánlatkérését, de a felhasználó neve mellett egy felkiáltójel jelenik meg.

 

Nem találtad, amit kerestél? Írd meg nekünk és kibővítjük a leírást 😀

Back to top