Blog


2018. nov 28.

0 hozzászólás.


2018-ban megmérettettünk marketing területén is a PPH Media és a Kreatív PR versenyén.

Ismét kétfordulós zsűrizéssel, 156 nevezésből választotta ki a PPH Média, a legjobb hazai PR-projekteket a PR kiemelt szerepének tudatosítása jegyében.

A Prizma Kreatív PR Díj elismeréseit az Akváriumban vehették át a díjazottak 2018. november 20-án. A rendezvényről bővebben itt olvashatsz.

Prizma Kreatív PR Díj 2018

Prizma Kreatív PR Díj 2018

A SofőrHívó a HEINEKEN Hungáriával és Uniomedia-val együttműködésben készült kampánya Aranydíjat nyert, melyre nagyon büszkék vagyunk!

Az verseny során a kreativitás és újszerűség mellett a stratégiai gondolkodást, a kivitelezést, hatékonyságot és integráltságot vette figyelembe a szakmai zsűri.

Három fő kategóriában nevezhettek PR-tudatos cégek.

  1. PROJEKTEK – FELADATTÍPUSOK ALAPJÁN​
  2. PR-ESZKÖZÖK ALAPJÁN​
  3. SZEKTOR/IPARÁG ALAPJÁN ​

A SofőrHívó Applikáció az I. kategóriában, a CSR-Megoldások alkategória Aranydíját kapta, ami különösen fontos nekünk, hiszen ez a kategória társadalmi és/vagy környezeti felelősségvállaláshoz kapcsolódó projekteket díjazta.

Köszönjük a megtisztelő elismerést a Kreatívnak! Az Uniomedia Communications az Év PR-Ügynöksége díjához és a valamennyi részvevő elért sikereihez is gratulálunk!

A korábbi díjainkra is nagyon büszkék vagyunk:

Az Év Applikációja 2017. – Különdíj

Az Év Applikációja 2018. – Minőségi díj

Oszd meg!
0 Hozzászólás

Hozzászólás letíltva.

Back to top