Arany Penge: nyertünk!
Tegnap este megnyertük az Arany Penge díjat!
Az Arany Penge 2016. évi legjobb alkotásai közé bekerült a SofőrHívó és a Heineken közös kampánya, melyet az ACG reklámügynökség készített. A május 27-i díjátadón az Ankertben átvehettük az Arany Pengét.
Az Arany Penge Fesztivál a hazai kreatív szakma egyik legrangosabb eseménye, melyen olyan érzés díjazottnak lenni, mint a filmeseknél Oscar díjat nyerni.
Az Arany Penge a magyarországi kreatív szakmában tevékenykedők által leginkább elfogadott díj. Sok alkotónak, ügynökségnek és megbízónak jelentenek igazán emlékezetes pillanatokat, rangos elismerést. – Forrás: Arany Penge
A nyertes pályázat tartalma
A Heineken Hungária termékei megtalálhatóak a kis kocsmáktól a nagy klubokig több helyszínen is. Ez nagyszerű lehetőséget jelent a felelős alkoholfogyasztás népszerűsítésére. De hogyan érte el a Heineken Hungária a célközönségét hatékonyan?
Nyelvtörőt helyeztek el képeslapokon és söralátéteken, melyeket HoReCa klubokban, szórakozóhelyeken, éttermekben raktak ki.
A népszerű SofőrHívó alkalmazással együttműködtünk, ami segít a legjobb sofőrszolgálat megtalálásában, ha autóval vagyunk és ittunk – Heineken Hungária
Az appban is létrehoztunk egy nyelvtörő játékot, ami a felelős alkoholfogyasztás üzenetét népszerűsíti. Hogyan is vezethetne valaki, ha egy egyszerű nyelvtörőt sem tud kimondani, vagy leírni. A rendelés során a térképen is megjelenik a Heineken üveg az indulási pontnál (ahol jellemzően alkoholfogyasztás történik).
A social media jelenlétet JummoDaddy (Irie Maffia) és Sanyóca (Mary Popkids) videójával is erősítettük.
Vállalati image PR kategóriában a következő alkotások szerepeltek a 2016. évi shortlisten:
Hatalmas elismerés számunkra, hogy ilyen módon is elismerik a munkánkat, mert ez is hozzájárul ahhoz, hogy a SofőrHívó legyen Budapest Sofőrszolgálat Versenyeztető Appja. Még egyszer köszönjük az ACG-nek és a Heineken Hungáriának a rengeteg kreativitást, munkát és támogatást.