SH Sofőr ÁSZF
Jelen SH SOFŐR Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: SH SOFŐR ÁSZF) az SH Sofőr mobilalkalmazás (a továbbiakban: SH Sofőr) felhasználási jogára vonatkozóan tartalmaz rendelkezéseket, célja a Domadélia Kft. és a Sofőrszolgálat között létrejövő Licensz Szerződés általános szerződési feltételeinek rögzítése. Az alábbiakban kerülnek meghatározásra azon jogok, kötelezettségek, eljárások, egyéb feltételek és adatkezelési elvek, amelyek az SH Sofőr működésével és felhasználásával kapcsolatosak, és amelyek irányadóak a Domadélia Kft. és az SH Sofőrt igénybe vevő Sofőrszolgálatok közötti jogviszonyokban.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, így online szerződés jön létre. A Domadélia Kft. magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
I. A LICENSZBE ADÓ ADATAI
A Licensz Szerződés a Domadélia Kft.-vel, mint licenszbe adóval jön létre.
A Domadélia Kft. cégadatai, elérhetősége:
Cégnév: Domadélia Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1087 Budapest, Könyves Kálmán Krt. 76., fszt 12.
Cégjegyzékszám: 01-09-351448
Adószám: 27274389-1-42
Központi telefonszám: +36-20-955-6240
Ügyfélszolgálati telefonszám: +36-20-955-6240; 10-15 óra között hívható
E-mail: info@soforhivo.hu
Weboldal: soforhivo.hu
II. ÉRTELMEZŐ RENDELKEZÉSEK
„Fuvar”: Az Utas gépjárművének Sofőrszolgálat által történő eljuttatása az Utas által megadott felvételi pontról a végpontra.
„Felhasználó” vagy „Sofőrszolgálat”: Az, az SH Sofőr mobilalkalmazásba regisztrált, sofőrszolgáltatást nyújtó természetes személy, jogi személy, jogi személyiség nélküli gazdasági társaság, egyéni vállalkozó, egyéb szervezet, aki gazdasági vagy szakmai tevékenységének keretei között vagy azon kívül a Szoftverre a Licensz Szerződés feltételei szerint felhasználási jogot szerez.
„Licensz Szerződés”: A Szoftverre vonatkozó felhasználási jog tekintetében a Felhasználó és a Domadélia Kft. között létrejött egyedi felhasználási szerződés. A Licensz Szerződés alapján a Domadélia Kft. a Szoftverre vonatkozóan a Licensz Szerződésben és jelen SH SOFŐR ÁSZF-ben meghatározott feltétek szerinti nem kizárólagos és nem továbbadható felhasználási jogot biztosít a Felhasználó részére, míg a Felhasználó licensz díjat (jogdíjat) fizet a Domadélia Kft. részére.
„Szoftver” vagy „Alkalmazások”: Az SH Sofőr és a SofőrHívó elnevezésű, sofőrszolgáltatás nyújtását elősegítő mobilalkalmazásokon keresztül működtetett piactér jellegű közvetítés lebonyolítását végző szoftver.
„Szolgáltatás”: A Szoftver felhasználási jogának biztosítása, amelynek révén a sofőrszolgálatot kereső Utas és a sofőrszolgáltatást nyújtó Sofőrszolgálat egymásra talál.
„Utas”: Azon személy, aki sofőrszolgálatot kíván igénybe venni, ezért ebből a célból a Sofőrhívó mobilalkalmazás (a továbbiakban: Sofőrhívó) felhasználói felületén regisztrál, mint utas, és a Szoftvert a Sofőrszolgálat szolgáltatásainak igénybevétele érdekében használja.
III. LICENSZ SZERZŐDÉS TÁRGYA
IV. A LICENSZ SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE – REGISZTRÁCIÓ
A Licensz Szerződés a Domadélia Kft. és a Sofőrszolgálat között a regisztráció Domadélia Kft. általi jóváhagyását, majd véglegesítését követően jön létre, ekkor készül el a Sofőrszolgálat felhasználói fiókja is.
A regisztráció véglegesítését követően sor kerül egy ún. próbafuvarra a Sofőrszolgálat regisztráció során megadott adatai ellenőrzése céljából.
A Sofőrszolgálat nevében eljáró személy, így különösen tulajdonos, képviselő, munkavállaló, szerződéses partner az SH Sofőr letöltésével és az abban történő regisztrációval kijelenti, hogy az elmúlt 12 (tizenkét) hónapban nem állt szerződéses kapcsolatban más, az SH Sofőr rendszerében működő Sofőrszolgálattal, illetve ezen Sofőrszolgálatok felé egyéb kötelezettségei nincsenek. Amennyiben Domadélia Kft. tudomására jut, hogy a Sofőrszolgálat képviselője más, az SH Sofőr rendszerében működő Sofőrszolgálattal alkalmazotti, alvállalkozói, megbízásos vagy egyéb munkavégzésre irányuló jogviszonyban állt a fenti időszakban, az súlyos szerződésszegésnek minősül és a Domadélia Kft. jogosult a Licensz Szerződést azonnali hatállyal felmondani összhangban az alábbi X.3. pontban foglaltakkal. A Sofőrszolgálat továbbá köteles a Domadélia Kft. felé 500.000,- Ft, azaz Ötszázezer forint kötbért a Domadélia Kft. erre való felhívásától számított 8 naptári napon belül banki átutalás útján az alábbi V.4. pontban megjelölt bankszámlaszámra megfizetni.
V. LICENSZ DÍJ ÉS SZÁMLÁZÁS
A Domadélia Kft. minden teljesült Fuvar után a fuvardíj 10%-a + ÁFA összegű Licensz Díjat számít fel, amennyiben a Sofőrszolgálat a Domadélia Kft.-n kívül nem áll más sofőrszolgáltatás közvetítését végző vállalkozással szerződéses viszonyban. Amennyiben a Sofőrszolgálat más sofőrszolgáltatás közvetítését végző vállalkozással is szerződéses viszonyban áll, úgy a Licensz Díj mértéke a fuvardíj 20 %-a + ÁFA.
A Domadélia Kft. jogosult a Licensz díjtételeit módosítani, illetve a Licensz Díj fizetési kötelezettséggel járó szoftverfunkciók körét bővíteni, erről azonban kötelessége a Sofőrszolgálatot a Licensz Díjakat érintő változás hatályba lépését megelőzően legalább 15 (tizenöt) naptári nappal tájékoztatni.
A Licensz Díj minden teljesült Fuvar után automatikusan levonásra kerül a Sofőrszolgálat előre feltöltött egyenlegéről (a továbbiakban: Egyenleg).
Az Egyenleg feltöltése akként történik, hogy a Sofőrszolgálat az általa meghatározott, de minimum 5.000,- Ft-nak, azaz Ötezer forintnak megfelelő összeget előre megfizet a Domadélia Kft. részére, a Domadélia Kft. Raiffeisen Banknál vezetett 12010374-01709890-00100005 számú bankszámlájára történő utalással, vagy a Barion Payment Zrt. által üzemeltetett Barion rendszeren keresztül. A Barion rendszeren keresztül történő fizetés akként történik, hogy a Sofőrszolgálat a soforhivo.hu weboldalon a sofőrszolgálat fiókjában elhelyezett „fizetés” gombra kattintva a Barion rendszerhez kapcsolódik. A Barion rendszer online felületén a Sofőrszolgálat egy, a Barion Payment Zrt. által üzemeltetett biztonságos online fizetési felületre kerül, ahol megadja a bankkártyája adatait, vagy Barion Tárcájával fizet. A Barion Payment Zrt. a Sofőrszolgálat által megadott kártyaadatokkal banki engedélyeztetésre (ún. authorizációra) továbbítja a tranzakciót. Amennyiben az engedélyezés sikeres, a Sofőrszolgálat bankkártyáját (vagy Barion Tárcáját) a Sofőrszolgálat bankja zárolja/megterheli a feltöltés összegével. A Barion Payment Zrt. ezután e-mailben visszaigazolja a Domadélia Kft.-nek a fizetési kötelezettség teljesítését.
A Domadélia Kft. a fentiek szerint megfizetett összeg bankszámláján történő jóváírását követő 48 órán belül jóváírja a befizetett összeget a Sofőrszolgálat Egyenlegén, és a befizetésről elektronikus számlát állít ki, amelyet a Sofőrszolgálat regisztráció során megadott e-mail címére küld meg.
Amennyiben a Sofőrszolgálat 50.000,- Ft/nap összegnél magasabb összeget kíván feltölteni, azt köteles 2 (két) munkanappal előre jelezni Domadélia Kft. felé az info@soforhivo.hu e-mail címen. A Sofőrszolgálat aktuális Egyenlegét bármikor megtekintheti az SH Sofőrben. A Sofőrszolgálat nem adhat ajánlatot az Utas Fuvar igényére, amennyiben Egyenlege 0,- Ft alá süllyed.
VI. SOFŐRSZOLGÁLAT JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI
1.1 A SH Sofőrben a Sofőrszolgálat köteles az adatlapján az általa kínált sofőrszolgálat pontos és valósággal megegyező adatait és feltételeit megadni, így különösen a regisztráció során megadott adatokat, a biztosítási díjat, illetve a várakozási díjat. Amennyiben a regisztráció során megadott adatokban változás következik be, úgy a Sofőrszolgálat az általa módosítható adatokat haladéktalanul módosítja az SH Sofőrben, illetve a fenti IV.4. pontban foglaltak szerint köteles eljárni.
1.2 A Szoftver használata során a Sofőrszolgálat az Utasoktól részére beérkező sofőrszolgálati igényekre ajánlatot ad, melynek Utas általi elfogadása esetén létrejön a Fuvarra vonatkozó szerződés a Sofőrszolgálat és az Utas között.
1.3 A Sofőrszolgálat kötelezettséget vállal arra, hogy a Fuvar sikeres megrendelése esetén a megnyert sofőrszolgálati szolgáltatást az általa az ajánlatban megjelölt feltételekkel nyújtja az Utas részére.
1.4. A Fuvar végeztével az Utas a Sofőrszolgálat számára kifizeti a Sofőrszolgálat sofőrszolgáltatásának ellenértékét, amiről a Sofőrszolgálat számviteli bizonylatot állít ki az Utas részére. A Sofőrszolgálat az általa nyújtott sofőrszolgálati szolgáltatás ellenértékére kizárólag a teljesített Fuvar után (kivéve a VI.2.4. pontban foglaltakat) az Utastól jogosult.
1.5 A Fuvarra, illetve annak lebonyolítási feltételeire vonatkozó szerződés a Licensz Szerződéstől és jelen SH SOFŐR ÁSZF-től függetlenül, a Sofőrszolgálat és az Utas között jön létre, melyet közvetlenül a Sofőrszolgálat ad át, vagy tesz hozzáférhetővé az Utas számára. A Sofőrszolgálat továbbá köteles tájékoztatni az Utast a Fuvar lebonyolítás során megvalósuló adatkezelésekről.
2.1 Az Utas által beküldött ajánlatkérésre a Sofőrszolgálat az SH Sofőrön keresztül ajánlatot küld, amelynek Utas által történő elfogadásáról Sofőrszolgálat értesítést kap. Az érvényes ajánlatot tevő Sofőrszolgálat az ajánlatához kötve marad, kivéve, ha az ajánlat érvényességi ideje lejár, az Utas visszavonja az ajánlatkérését vagy a Sofőrszolgálat törli az ajánlatát a lenti VI.2.3 pontban foglaltak szerint.
2.2 Az ajánlati kötöttség az ajánlat küldésétől az SH Sofőrben előre rögzített, legfeljebb 6 (hat) perces időtartamig áll fenn, amelynek leteltével a Sofőrszolgálat által megadott ajánlat törlésre kerül, és az Utas új ajánlatkérést kell, hogy benyújtson.
2.3 Az ajánlati kötöttség továbbá megszűnik a Fuvar megrendelése esetén a sofőrszolgálati szolgáltatás teljesítésével. A Sofőrszolgálat jogosult ajánlatát törölni, amennyiben saját hibájából nem tudja a megrendelt Fuvart teljesíteni, vagy amennyiben az Utas (i) nem érhető el, (ii) nem jelent meg a felvételi ponton, vagy (iii) jelezte, hogy rendelése téves.
2.4 Az Utasnak is lehetősége van ajánlatkérését visszavonni a Fuvar megrendelése előtt. Amennyiben az Utas ajánlatkérését nem vonja vissza, azonban (i) nem érhető el vagy (ii) nem jelent meg a felvételi ponton és ezáltal a Fuvar meghiúsul, köteles kiszállási díjat fizetni a Sofőrszolgálat részére. A kiszállási díj összege a fuvardíj 50%-a.
2.5 Az Utas és a Sofőrszolgálat között a szerződés automatikusan létrejön, amint az Utas a SofőrHívón keresztül elfogadja a Sofőrszolgálat ajánlatát. Az így létrejött szerződés értelmében a Sofőrszolgálat köteles a felkínált sofőrszolgálatot az ajánlatban rögzített áron az Utasnak szolgáltatni, az Utas pedig köteles a szolgáltatást ezen az áron megfizetni.
2.6 A Sofőrszolgálat kizárólag abban az esetben jogosult az ajánlott árat megemelni, amennyiben az Utas az esetleges díjmentes várakozási időn belül nem jelenik meg és/vagy a felvételi pont és végpont között az ajánlatkéréskor nem jelzett, másik, Utas által kért kitérőt szükséges tenni. Nem jelzett kitérőnek minősül tehát az Utas által megrendelt Fuvar körébe nem tartozó minden olyan út vagy várakozás, amely az Utas kérésére történik és a Fuvar menetidejét vagy az út hosszát növeli. Az előre nem jelzett kitérő díját a Sofőrszolgálat és az Utas között létrejövő szerződés szabályozza.
2.7 A Sofőrszolgálat a Licensz Szerződés hatálya alatt nem jogosult az SH Sofőr rendszeren kívüli, saját sofőrszolgálati szolgáltatását reklámozni az Utas számára sem a Fuvar során, sem pedig annak teljesülését követően. Amennyiben a Sofőrszolgálat jelen pontban rögzített kötelezettségét megszegi, az súlyos szerződésszegésnek minősül és a Licensz Szerződés Domadélia Kft. általi azonnali hatályú felmondását eredményezi. A Sofőrszolgálat továbbá köteles 3.000.000,- Ft összegű kötbért a Domadélia Kft. erre irányuló felhívásától számított 8 (nyolc) naptári napon belül banki átutalás útján a Domadélia Kft. fenti, V.4. pontban megjelölt bankszámlájára megfizetni.
2.8 Az Utasnak lehetősége van a Fuvar ellenértékét a BARION rendszerén keresztül, bankkártyás fizetés útján is kiegyenlíteni közvetlenül az igénybe vett Sofőrszolgálat Barion tárcájába, ezért 2020. január 31. napjától kezdve valamennyi Sofőrszolgálatnak rendelkeznie kell ellenőrzött, valamint limit nélkül használható BARION elfogadóhellyel, amely csatlakozik a Sofőrszolgálat felhasználói fiókjához. A Barionhoz való csatlakozásról a tudnivalók az alábbi oldalon találhatóak: https://soforhivo.hu/barion-bankkartyas-fizetes-tudnivalok/
Barion Payment Zrt. (továbbiakban: Barion) (székhelye: 1117 Budapest, Infopark sétány 1., I. épület 5. emelet 5.; cégjegyzékszám: 01-10-048552; adószám: 25353192-2-43., közösségi adószám: HU25353192; tevékenységi engedély száma: HEN-I-1064/2013, elektronikuspénz-kibocsátó intézményi azonosító: 25353192)
A Barionhoz való csatlakozás díjmentes.
A bankkártyás fizetés rendszerhasználati díja gyűjtőszámlával, a Domadélia Kft.-n keresztül – közvetített szolgáltatásként – kerül kiszámlázásra a Sofőrszolgálat felé, a tárgyhót követő hónap 10. napjáig. A rendszerhasználati díj mértéke a fuvardíj bruttó 1,651 %-a.
3.1 Fuvarral kapcsolatos számlaigény esetén az Utasnak kötelessége a számlázási adatainak megadása az Alkalmazáson keresztül, amely a Sofőrszolgálat részére megjelenítésre kerül és megkönnyíti az adminisztrációt a Fuvar lezárásakor.
3.2 A fuvardíjról (kiszállási díjról) szóló számla kiállítása a BILLINGO rendszeren keresztül történik, ezért valamennyi Sofőrszolgálat köteles egy saját BILLINGO felhasználói fiókot létrehozni a billingo.hu oldalon keresztül, amely csatlakozik a Sofőrszolgálat SH Sofőr alkalmazásban a fenti, IV. pont alapján létrejött felhasználói fiókjához. A Fuvar teljesítését követően a Sofőrszolgálat a fenti VI.2.6 pontnak megfelelően jogosult a fuvardíj módosítására az SH Sofőrben. A tényleges fuvardíj beállítását követően a számla ezen összeg alapján kerül kiállításra az Utas által megadott számlázási adatokkal, melyet a BILLINGO rendszer a Sofőrszolgálat BILLINGO fiókjából automatikusan kiállít és megküld az Utas által megadott e-mail címre. Amennyiben az Utas nem jelzi előre ÁFÁ-s számla igényét, lehetőség van a számla kiállítására számlatömbbel illetve a BILLINGO rendszeren keresztül.
VII. A DOMADÉLIA KFT. JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI; VISSZAJELZÉSEK
VIII. ADATKEZELÉS
Adatokhoz hozzáférők köre: Valamennyi Sofőrszolgálat
Kezelt adatok köre: Utas neve; felvételi pont és végpont, ideértve a kitérőt is; Fuvar rendelésének időpontja; egyéb megjegyzés; számlaigény (igen/nem), fizetés módja (készpénz / bankkártya)
Adatkezelés időtartama: Az ajánlatot elfogadó Sofőrszolgálat a Fuvar teljesítéséig kezeli az adatokat. A többi Sofőrszolgálat hozzáférése az ajánlat elfogadásával megszűnik, illetve megszűnik abban az esetben is valamennyi Sofőrszolgálat számára, ha az ajánlat érvényességi ideje lejár, az Utas visszavonja az ajánlatkérését vagy a Sofőrszolgálat törli az ajánlatát.
Adatokhoz hozzáférők köre: Kizárólag az Utas által kiválasztott Sofőrszolgálat
Kezelt adatok köre: az ajánlatkérés során kezelt adatok; az Utas telefonszáma, számlaigény esetén az Utas számlázási adatai és számlaküldési e-mail címe; az Utas autójának rendszáma és egyéb jellemzői
Adatkezelés időtartama: Fuvar teljesítésének időtartama
Adatokhoz hozzáférők köre: Kizárólag a Fuvart teljesítő Sofőrszolgálat
Kezelt adatok köre: felvételi pont és végpont, ideértve a kitérőt is; Fuvar rendelésének időpontja; egyéb megjegyzés; fizetés módja (készpénz / bankkártya); az Utas értékelése a Sofőrszolgálat szolgáltatására vonatkozóan (ez utóbbi minden Sofőrszolgálat számára hozzáférhető)
Adatkezelés időtartama: Fuvar lezárásától számított 9 év
IX. FELELŐSSÉG
X. A LICENSZ SZERZŐDÉS MEGSZŰNÉSE; INAKTIV STÁTUSZ
Súlyos szerződésszegésnek minősül különösen, ha:
XI. KAPCSOLATTARTÁS
A Domadélia Kft.-vel való kapcsolattartás írásban történik az alábbi elérhetőségeken keresztül:
e-mail: info@soforhivo.hu
postai úton: a Domadélia Kft. fenti I. pontban megjelölt székhelyére küldött levél útján.
A Sofőrszolgálat részére bármely regisztrációt, bejelentkezést, a www.soforhivo.hu weboldalt, valamint az Alkalmazásokat érintő probléma megoldásával, panasszal kapcsolatban a Domadélia Kft. a fenti elérhetőségeken, továbbá a fenti I. pontban írt telefonszámon nyújt segítséget, tájékoztatást.
XII. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK
A Sofőrszolgálat és a Domadélia Kft. a szerződéses kapcsolatuk során kötelesek egymással együttműködni. Amennyiben a Domadélia Kft. és a Sofőrszolgálat között esetlegesen fennálló jogvita a Domadélia Kft.-vel folytatott tárgyalások során nem rendeződik, a jogvita rendezésére az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésére:
A Sofőrszolgálat panaszaival békéltető testülethez (a továbbiakban: Békéltető Testület) fordulhat. A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei az alábbiak:
Székhely: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31
Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
A Domadélia Kft.-t a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a Békéltető Testület eljáró tanácsának elnöke által megküldött értesítés részére történt kézbesítésétől számított 8 napon belül írásban nyilatkozni a fogyasztónak minősülő Sofőrszolgálat igényének jogosságát és az ügy körülményeit, valamint a tanács döntésének kötelezésként történő elfogadását illetően. Nyilatkozatában meg kell jelölnie az állításait alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait, valamint csatolnia szükséges azokat az okiratokat (ezek másolatát), amelyek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.
A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a Domadélia Kft. a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Amennyiben a Domadélia Kft. székhelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a Domadélia Kft. együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
Amennyiben a vita békés rendezése a felek között nem vezet eredményre, a Domadélia Kft. és a Sofőrszolgálat a közöttük felmerülő valamennyi jogvita rendezésére alávetik magukat – járásbíróság hatáskörébe tartozó ügyben – a Budai Központi Kerületi Bíróság (Magyarország) kizárólagos illetékességének, amely illetékességi kikötést a Sofőrszolgálat kifejezetten elfogad.
A leírtakon felül a Domadélia Kft. tájékoztatja a Sofőrszolgálatot, hogy az Európai Parlament és Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló 524/2013/EU rendeletével létrehozta az ún. online vitarendezési platformot annak érdekében, hogy elősegítse a fogyasztók és kereskedők közötti jogviták független, pártatlan, átlátható, eredményes, gyors és méltányos, bírósági eljáráson kívüli online rendezését. Az online vitarendezési platform egyablakos ügyintézési pontként működik azon fogyasztók és kereskedők számára, akik a fent hivatkozott EU rendelet hatálya alá tartozó jogvitáikat bírósági eljáráson kívül kívánják rendezni. Az online vitarendezési platform egy interaktív weboldal, amely elektronikus úton és díjmentesen elérhető az Unió intézményeinek valamennyi hivatalos nyelvén, így magyarul is. Az online vitarendezési platform elektronikus linkje: http://ec.europa.eu/odr
XIII. ELEKTRONIKUS ÚTON KÖTÖTT SZERZŐDÉSRE VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEK
A Domadélia Kft. tájékoztatja a Sofőrszolgálatot, hogy a közöttük létrejövő Licensz Szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül. Ennek keretén belül a Ptk. 6:82.§ rendelkezései értelmében a Domadélia Kft. tájékoztatja a Sofőrszolgálatot az alábbiakról:
XIV. HATÁLYBALÉPÉS ÉS ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
Amennyiben a Sofőrszolgálat az SH SOFŐR ÁSZF módosítás hatályba lépését követően a Szoftvert továbbra is használja és azon keresztül a Szolgáltatást továbbra is igénybe veszi, az egyben a Szoftver Licensz Szerződés módosításának Sofőrszolgálat részéről történő elfogadását is jelenti. A Sofőrszolgálatnak azonban ebben az esetben is lehetősége van a Licensz Szerződés megszűntetésére a X. pontban foglaltak szerint.
A mindenkor hatályos SH SOFŐR ÁSZF megtekinthető a www.soforhivo.hu weboldalon, valamint az SH Sofőrben elérhető az SH SOFŐR ÁSZF-et megjelenítő linken.
Hatályos: Budapest, 2023. szeptember 12.
Adatkezelési tájékoztatóink az alábbi linkeken megtalálhatóak:
Adatkezelési Tájékoztató – soforhivo.hu