Arany Prizma Díj 2018
2018-ban megmérettettünk marketing területén is a PPH Media és a Kreatív PR versenyén.
Ismét kétfordulós zsűrizéssel, 156 nevezésből választotta ki a PPH Média, a legjobb hazai PR-projekteket a PR kiemelt szerepének tudatosítása jegyében.
A Prizma Kreatív PR Díj elismeréseit az Akváriumban vehették át a díjazottak 2018. november 20-án. A rendezvényről bővebben itt olvashatsz.
A SofőrHívó a HEINEKEN Hungáriával és Uniomedia-val együttműködésben készült kampánya Aranydíjat nyert, melyre nagyon büszkék vagyunk!
Az verseny során a kreativitás és újszerűség mellett a stratégiai gondolkodást, a kivitelezést, hatékonyságot és integráltságot vette figyelembe a szakmai zsűri.
Három fő kategóriában nevezhettek PR-tudatos cégek.
A SofőrHívó Applikáció az I. kategóriában, a CSR-Megoldások alkategória Aranydíját kapta, ami különösen fontos nekünk, hiszen ez a kategória társadalmi és/vagy környezeti felelősségvállaláshoz kapcsolódó projekteket díjazta.
Köszönjük a megtisztelő elismerést a Kreatívnak! Az Uniomedia Communications az Év PR-Ügynöksége díjához és a valamennyi részvevő elért sikereihez is gratulálunk!
A korábbi díjainkra is nagyon büszkék vagyunk: