Gyakran ismételt kérdések
Pótsofőr rendelése: mit kell tennem?
Töltsd le a Sofőrhívó alkalmazást mobilodra, add meg, hogy hol vagy, illetve hová szeretnél eljutni és várj a 15 regisztrált pótsofőr ajánlatára.
Ezután válaszd ki a számodra megfelelőt (akár ár, gyorsaság, értékelés alapján) és a sofőrszolgálat már el is indul érted.
Amint megérkezik a sofőrsegély, kapsz egy értesítést a telefonodra, illetve telefonon is felvehetik veled a kapcsolatot.
Találkoztok a pótsofőrrel és hazavisz Téged és az autódat.
A sofőrödnek kifizeted az előzetesen ismert viteldíjat.
Igyál sok folyadékot és feküdj le 🙂
Pofonegyszerű, nemde?
Fix sofőrszolgálat díjak
Fix sofőrszolgálat díjak a Sofőrhívó rendszerében Budapest területén és Pest megyében.
A Sofőrhívó, sofőrszolgálat rendelő rendszerben ajánlott árak fixek minden esetben. A sofőrszolgálat által ajánlott áraktól csak a következő esetekben lehet eltérni:
FIGYELEM: a hazafelé tartó gyros/hamburger-es megálló is kitérőnek számít még az áthajtós éttermek esetén is!
Ebben az esetben ugyanis két ember munkaideje kerül ‘pénzbe’, valamint a következő címről való késést kockáztatja a sofőrszolgálat, ami a reputációját ronthatja (negatív értékelések formájában).
Sofőrszolgálat értékelések
Sofőrszolgálat értékelések leadására az alkalmazásban rendelt fuvarok után lehetséges.
Így biztosítjuk, hogy a sofőrszolgálat értékeléseket nem lehet manipulálni, hiszen csak a teljesült utak után van lehetőség az értékelésre. Emiatt egyedülálló a rendszer és sokkal transzparensebb, mint egy hagyományos fórum.
A Sofőrhívóban a következők szerint lehetséges az egyes sofőrszolgálat értékelések megadása:
A Pontosság, Vezetési stílus, valamint a Megjelenés alapján leadott sofőrszolgálat értékelés egy 5-ös skálán történik az App Store-hoz, vagy a Play Store-hoz hasonlóan.