ClickCease

Sofőrszolgálat GY.I.K.

Gyakran ismételt kérdések

Pótsofőr rendelése: mit kell tennem?

Töltsd le a Sofőrhívó alkalmazást mobilodra, add meg, hogy hol vagy, illetve hová szeretnél eljutni és várj a 15 regisztrált pótsofőr ajánlatára.

Ezután válaszd ki a számodra megfelelőt (akár ár, gyorsaság, értékelés alapján) és a sofőrszolgálat már el is indul érted.

Amint megérkezik a sofőrsegély, kapsz egy értesítést a telefonodra, illetve telefonon is felvehetik veled a kapcsolatot.

Találkoztok a pótsofőrrel és hazavisz Téged és az autódat.

A sofőrödnek kifizeted az előzetesen ismert viteldíjat.

Igyál sok folyadékot és feküdj le 🙂

 

Pofonegyszerű, nemde?

Fix sofőrszolgálat díjak a Sofőrhívó rendszerében Budapest területén és Pest megyében.

A Sofőrhívó, sofőrszolgálat rendelő rendszerben ajánlott árak fixek minden esetben. A sofőrszolgálat által ajánlott áraktól csak a következő esetekben lehet eltérni:

  • Kitérő, vagyis a felvételi- és a végpont közötti megálló esetén csak akkor számolhat fel extra díjat a sofőrszolgálat, amennyiben a kitérő az ajánlatkérésben nem volt feltüntetve.
  • Várakozás esetén a sofőr vár az ügyfélre. Ebben az esetben az adott sofőrszolgálat vár az ügyfélre és ezért az alkalmazásban feltüntetett díjat számolhatja fel. Jellemzően az első 5-10 perc várakozás ingyenes, így a fix sofőrszolgálat árat nem befolyásolja.
  • Egyedi kérések esetén is felszámolható extra díj, amennyiben az ajánlatkérés megjegyzés rovatában nem volt feltüntetve.

FIGYELEM: a hazafelé tartó gyros/hamburger-es megálló is kitérőnek számít még az áthajtós éttermek esetén is!

Ebben az esetben ugyanis két ember munkaideje kerül ‘pénzbe’, valamint a következő címről való késést kockáztatja a sofőrszolgálat, ami a reputációját ronthatja (negatív értékelések formájában).

Sofőrszolgálat értékelések leadására az alkalmazásban rendelt fuvarok után lehetséges.

Így biztosítjuk, hogy a sofőrszolgálat értékeléseket nem lehet manipulálni, hiszen csak a teljesült utak után van lehetőség az értékelésre. Emiatt egyedülálló a rendszer és sokkal transzparensebb, mint egy hagyományos fórum.

A Sofőrhívóban a következők szerint lehetséges az egyes sofőrszolgálat értékelések megadása:

  • Általános értékelés. A fuvar végén egy felfelé, vagy lefelé mutató hüvelykujjal jelezhetjük, hogy az adott fuvart pozitívan, vagy negatívan értékeljük.
  • Pontosság. A sofőrszolgálat értékelése aszerint is megtörténhet, hogy a vállalt érkezési időt tudták-e tartani. A rendszeren belül látszódik mind a vállalt, mind pedig a valós érkezési idő.
  • Vezetési stílus. A pótsofőr vezetési stílusa alapján is értékelhetünk, pl.: gyorsan hajtott-e, betartotta a szabályokat, vagy túl alacsony fordulaton hajtott a hegyre, stb.
  • Megjelenés. A sofőr ruháját, tisztaságát, stb. lehet ezzel az opcióval értékelni.
  • Szabad szöveges értékelés. A sofőrszolgálatról alkotott véleményt ebben a részben lehet részletesen kifejteni.

A Pontosság, Vezetési stílus, valamint a Megjelenés alapján leadott sofőrszolgálat értékelés egy 5-ös skálán történik az App Store-hoz, vagy a Play Store-hoz hasonlóan.