Blog


2019. ápr 30.

0 hozzászólás.


Hogyan válassz sofőrszolgálatot?

A döntés a te kezedben van! A SofőrHívó applikációban ajánlatkéréskor általában több sofőrszolgálat is ajánlatot ad. Ilyenkor rajtad a sor, hogy kiválaszd, kivel utaznál.

Míg korábban megfigyelhető volt, hogy elsősorban az ár döntött választáskor, ez a szempont mára vesztett prioritásából, ráadásul sokszor csak pár száz forint különbség. És hogy mi alapján érdemes választanod? Olvass tovább!

Ajánlatkérésed három teljes percig él, tehát ez alatt az idő alatt adhatnak neked ajánlatot különböző szolgáltatók és ennyi időd van dönteni új ajánlat kérése nélkül. Érdemes tehát nem rögtön elfogadni az első ajánlatot, hiszen jöhet még jobb is!

Fontos-e az idő?

Vannak esetek, amikor a fuvar nem várhat; időre mész, bezárt a kocsma és hideg van, vagy csak nagyon mennél már haza pihenni. Ilyenkor nyilván nem mindegy, hogy másfél óra az érkezési idő, vagy csak 10 perc. Ennek fényében többet érhet egy gyorsan érkező autó. A SofőrHívóban szereplő sofőrszolgálatok igyekeznek a realitás talaján maradni, azaz valóban igyekeznek teljesíthető vállalt időket kiajánlani, hiszen egy esetleges késés az értékelésben is visszaköszönhet.

Fő a biztonság?
Ha félted az autódat, olyan sofőrszolgálatra essen a választásod, akinek az ajánlatánál aktív a pajzs ikon – tehát érvényes biztosítással rendelkezik. A honlapjára bárki kiírhatja, hogy van érvényes felelősségbiztosítása, de igen nagy fejtörést, sok-sok intézkedést és komoly anyagi kárt okozhat, ha a káresemény után kiderül, hogy mégsem annyira rendezett az a biztosítás, mint amennyire elsőre annak tűnt. A Sofőrhívóban azonban folyamatosan ellenőrizzük minden egyes sofőrszolgálat aktív biztosítási kötvényét – tehát akinél a jelzést látod az valóban rendelkezik felelősség biztosítással!
Számos cég megköveteli, hogy a céges autót csak érvényes biztosítással rendelkező sofőr vezesse, ellenben nem minden sofőr hord magánál fedezetigazolást a biztosításról. Menj biztosra, rendelj az app-ban olyat, akinél aktív a pajzs!

A tapasztalat azt mutatja…
SofőrHívó használata közben bizonyára szembesültél már vele, hogy minden teljesült fuvar után értékelheted az utat. 1-5-ig terjedő skálán a pontosságra, stílusra, megjelenésre vonatkozóan, illetve összességében pozitívan vagy negatívan. Ezek az információk nem csak nekünk szolgálnak hasznos információkkal, ahhoz, hogy minőségi szolgáltatásokat tudjunk közvetíteni Nektek, hanem megrendeléskor is fontos támpontot adhat. Az értékeléseket is érdemes figyelembe venni, hiszen aki nagyon sok pozitív értékelése mellett alig vagy egyáltalán nem kapott negatívat, azzal valószínűleg te is elégedetten térsz majd haza.

Bankkártyás fizetés
Kifogytál készpénzből és nincs a közelben ATM, akkor érdemes figyelned a bankkártya ikonra.
Vannak a SofőrHívó Applikációban olyan szolgáltatók, akik rendelkeznek bankkártya terminállal, így könnyedén tudod náluk készpénz nélkül rendezni az utazási költséged.

Fontos információ: attól, hogy bankkártyás fizetést jelölsz az ajánlatok keresésekor, – ahogyan azt a SofőrHívó használata közben is jelezzük- adhatnak rá ajánlatot olyan sofőrszolgálatok is, akiknél nem tudsz kártyával fizetni. Így, ha mindenképp ehhez ragaszkodsz, akkor a bankkártya ikont se téveszd szem elől! Amennyiben mégis olyan sofőrszolgálat ajánlatát fogadod el, akinél a bankkártya ikon nem aktív, mindenképp egyeztess a fizetés módjáról telefonon a szolgáltatóval, még a megrendelés első pár percében!

A döntésed alapja pedig a fenti pontok kombinációja is lehet, így valóban személyre szabott utazásban lehet részed a SofőrHívóval.

Oszd meg!
0 Hozzászólás

Hozzászólás letíltva.

Back to top