ClickCease

SofőrHívó használati trükkök – haladóknak

Bíztató szlogen sofőrszolgálatoknak a Sofőrhívótól

A SofőrHívó-val sofőrszolgálatot hívni gyerekjáték. Ebben a bejegyzésben nem a SofőrHívó előnyeiről szeretnék beszámolni, továbbá nem is egy senki által nem olvasott felhasználói kézikönyvet szeretnék megosztani, hanem pár gyakorlati tanácsot, amivel talán még jobban ki tudod használni a SofőrHívó által nyújtott előnyöket.

Mennyi sofőrszolgálat van a SofőrHívó-ban?

A SofőrHívó-ban jelenleg több, mint 15 aktív budapesti sofőrszolgálat található. Ez persze nem azt jelenti, hogy minden ajánlatkérésre 15 sofőrsegély ad ajánlatot, hanem azt, hogy ennyien szoktak ajánlatot adni, amikor éppen elérhetőek. Vannak nagyobb sofőrszolgálatok, akik a hét minden napján elérhetőek, ill. vannak olyan sofőrszolgálatok is, akik csak a forgalmasabb napokon, vagyis csütörtök, péntek és szombat este és éjszaka. Mivel a hét többi napján jóval kevesebb megrendelés történik, ezért kevesebb sofőrszolgálat is dolgozik ezeken a napokon.

Sofőrszolgálat rendelése hétköznap éjszaka

Amennyiben a kevésbé forgalmas napokon – vasárnap, hétfő, kedd és szerda – rendelnél és úgy látod, hogy nagyon későn (pontosabban korán 🙂 ) mennél haza, akkor érdemes a sofőrszolgálatot előrendelni még éjfél előtt, mivel a legtöbb sofőrszolgálat éjfél után hazaküldi a sofőrjeit a kevés megrendelés miatt. Ha viszont már van(nak) fix előrendelése(i), akkor akár hajnal 4-kor is haza fognak vinni. Ilyenkor jellemzően az sem baj, ha nem percre pontosan lőtted be a felvételi időpontot, mert meg fognak várni Téged és ha éjfél előtt rendeltél, akkor még több sofőrszolgálat közül tudsz választani.

Sofőrszolgálat előrendelése a SofőrHívóban

Sofőrszolgálat előrendelése a SofőrHívóban

Rendelés pénteken és szombaton

Sofőrszolgálat rendelése egy átlagos pénteken, vagy szombaton nem igényel semmilyen speciális tudnivalót: ilyenkor több a megrendelés, de ez jóval több sofőrszolgálat között oszlik szét és jellemzően hajnal 5-ig dolgoznak a sofőrszolgálatok. Azonban vannak kiemelt napok, amikor a piacon túlkereslet alakul ki, vagyis jóval több a megrendelő, mint ami a sofőrsegélyek el tudnak látni. Ez nem csak a SofőrHívó-ban van így, hanem a rendszeren kívül is, ezért fordul az elő, hogy bizonyos napokon akár 2 órás kiszállási időt mondanak a sofőrszolgálatok telefonon, ill. kevés ajánlat érkezik, vagy extrém esetben egyáltalán nem érkezik ajánlat a SofőrHívó-ban. Ilyenkor érdemes telefonon is és a SofőrHívó-ban is újra és újra próbálkozni és az első elfogadható ajánlattal élni. Fontosnak tartjuk megjegyezni, hogy ilyenkor a kiszállási idő percről-percre változhat, vagyis aki sokáig válogat, az egyre lassabb érkezési idők közül választhat.

Visszajelzés fontossága

Kérünk minden kedves felhasználónkat, hogy a sofőrszolgálatot a fuvar végén értékelje, ezáltal segítve a többi felhasználót a választásban. Ez  hatalmas fegyver a felhasználók kezében, mivel idővel a gyengébben teljesítő sofőrszolgálatok kiesnek a rendszerből és idővel a piacról is.

Fontos tudni, hogy tudomásunk szerint a SofőrHívó értékelési rendszere az egyetlen a sofőrsegély piacon, ami nem manipulálható, mivel csak a teljesült fuvarok végén lehet értékelni. Ha ismersz más hasonlóan transzparens értékelési felületet, amit használnak is és nem manipulálható (Facebook és a Google nem ilyen), akkor kérlek, oszd meg velünk a megjegyzések között!

Amennyiben bármilyen probléma merült fel a fuvarod során, kérlek, jelezd számunkra. Segítettünk már az ügyfeleknek gyorshajtási bírság behajtásában, vagy az ÁFA-s számla kiállíátását is fel tudtuk gyorsítani (utólag).

Nem a megajánlott árat fizettem. Miért?

Ennek jellemzően két oka lehet. Az egyik ok, hogy olyan kitérőt tettetek, ami nem szerepelt az ajánlatkérésedben, a másik ok pedig az lehet, hogy a sofőr túl sokat várakozott rád a felvételi ponton. Ezeket úgy tudod kiküszöbölni, ha már az ajánlatkérésben a megjegyzés rovatban rögzíted a kitérőd helyét, mivel így az ajánlatok már kitérő díjával együtt értendőek. Továbbá, ha a sofőr jelzése szerint odamész az autódhoz, akkor várakozási díjat sem kell fizetned. Ezen díjakat azért számíthatja fel a sofőrszolgálat, mert két sofőr munkaideje (és üzemanyaghasználati költsége) megnő, továbbá ezek miatt a következő ügyféltől elkéshetnek. Ugye, Te se szereted, ha késik a sofőröd?

SofőrHívó - ármodósító tényezők

SofőrHívó – ármodósító tényezők: Kitérő és várakozás

Ha ezen kívül másért számított fel a részedre díjat a sofőrszolgálat, akkor jelezd felénk és esetileg kivizsgáljuk az ügyet.

Miért van az, hogy egyszer-egyszer jóval olcsóbban jutok haza?

A SofőrHívó rendszerében budapesti sofőrszolgálatok versenyeznek egymással. Némelyik sofőrsegély számára pont ott végez, ahol Téged felvenne, emiatt az adott fuvart adhatja a listaáránál olcsóbban. Ez nem azt jelenti, hogy az a normális ár, hanem csak annyit, hogy éppen szerencséd volt. Örülj neki, de ne gondold, hogy mindig sikerül akciósan hazajutni.

Szeretnél még jobb ajánlatokat kapni?

Minél többen használják a SofőrHívó-t, annál több sofőrszolgálat lesz a rendszerben és ez azt is jelenti, hogy még  élesebb lesz a verseny. Ezért arra kérünk, hogy ajánld a SofőrHívó-t barátaidnak is!