A) Sofőrszolgálat (és a fuvar) értékelése
Az ügyfelek minden megrendelés végén értékelhetik a sofőrszolgálat munkáját az alábbiak szerint:
Sofőrszolgálat hibájából lemondott fuvarok esetén is minősítheti az ügyfél a sofőrszolgálatot. (űrlapon keresztül, melyet Szolgáltató az ügyféllel történő utólagos konzultáció során küldhet ki ügyfél részére)
B) Értékelésre adott válaszok
A sofőrszolgálatok válaszolhatnak a negatív szöveges megjegyzésekre, de a válasz nem tartalmazhat obszcén, sértő, személyeskedő megjegyzéseket és a válasz hossza nem haladhatja meg a 100 karaktert. A sofőrszolgálati válaszokat a Szolgáltató adminisztrátora vagy elfogadja, vagy visszaküldi átfogalmazásra.
FONTOS: az utas értékelésére adott válaszokat az adminisztrátori jóváhagyás után nem lehet módosítani.
C) Értékelés módosítása / törlése
Az értékeléseket a Szolgáltató nem módosítja és nem törli. Ez alól az alábbi esetek kivételt képeznek:
D) Utas feketelista, avagy mit tegyek, ha problémás az ügyfél?
Szolgáltatásotok jellegéből adódóan bele- bele futhattok olyan megrendelőkbe, akik esetleg agresszívra itták magukat, vagy egyéb problémát produkálnak.
Íme egy kis segítség ezekhez a helyzetekhez!
Szimpla nézeteltérés – Elsődlegesen mindig próbáljátok helyben tisztázni a félreértést. Számos esetben találkozunk olyan konfliktussal, ahol mindkét félnek egy kicsit igaza van és némi türelemmel és empátiával bármelyik oldalról megoldható lenne. Ne feledjétek, a kedves jóindulatú ügyfélkezelés, még kellemetlenkedők esetén is át tudja fordítani az ügyet pozitívra.
Ha komoly a baj – Amennyiben bármilyen okból szükségesnek érzitek, azonnal hívjatok rendőrt. Komoly fenyegetés, károkozás, tettlegesség esetén elmaradhatatlan lépés a hatóság bevonása, hiszen helyben és azonnal tudnak rá érdemben reagálni az illetékes szervek. Ilyen jellegű esemény esetén kérjük nekünk is jelezzetek e-mailen, hogy mi az App-on belül is megtehessük a szükséges lépéseket.
Jelöld problémásnak! – Idei fejlesztésünknek köszönhetően problémás ügyfél esetén megjegyzést írhattok. Ez annyit jelent, hogy az utas ajánlatkérése ez után is megjelenik, de amivel problémásnak jelöltétek, az is szerepel majd az ajánlatkérésben.
Hogy ennek fényében a továbbiakban adtok-e neki ajánlatot, rátok van bízva.
Jelentsétek nekünk! Panaszaitokat minden esetben kivizsgáljuk és számon tartjuk. Ha egy ügyféllel gondotok van, minden esetben jelezzétek, így tudunk egy jó utasközösséget biztosítani Nektek hosszútávon.
Ha valakivel visszatérő problémák vannak, (vagy egy, de súlyos probléma merül fel), az felkiáltó jelet kap. Ez azt jelenti, hogy a SofőrHívó nem küld részetekre értesítést, ha az illető ajánlatot kér. Megnyitott App-ban megjelenik ugyan az ajánlatkérés, de felkiáltó jellel lesz ellátva: adhattok rá ajánlatot, de számoljatok azzal, hogy esetleg kifejezetten problémás, vagy szórakozó ügyfélről van szó.
Előfordul olyan eset, amikor egy fuvar törlés után mégis teljesül.
Ilyenkor az ÁSZF alapján a sofőrszolgálat kötelessége jelezni részünkre, a teljesült fuvart írásban 24 órán belül. Ellenkező esetben a fuvar eltitkolásának és ezzel együtt súlyos szerződésszegésnek minősül.
Legegyszerűbb azonnal jeleznetek a rendelkezésre álló információkkal e-mailben, melyben megírjátok, nagyjából mikor, honnan hová vittétek az illetőt.
Ezek az adatok általában elegendő tájékozódási pontot adnak ahhoz, hogy megtaláljuk a tévesen adminisztrált fuvart, de ha más információ is rendelkezésre áll, az természetesen még egyszerűbbé teszi a korrigálást.
A fuvar státusza egyeztetést követően átállításra kerül, tehát a SofőrHívóban Ti is látjátok a teljesült fuvaroknál, illetve a jutalék is levonásra kerül a megadott összegnek megfelelően.
Fontos! Ár módosítás miatt ne zárjatok fuvart törölt státuszra!
Az applikáció ’fizetés’ oldalán tudtok összeget módosítani pozitív, illetve negatív értékkel egyaránt!
A SofőrHívó csapata folyamatosan háttér fejlesztéseket végez, ennek ellenére – sőt, néha éppen ezért – előfordulnak apróbb hibák a rendszerben.
Felmerül tehát a kérdés, ilyen esetben mit lehet tenni, hogy a hibát minél gyorsabban elhárítsuk és a munka ismét gördülékeny legyen.
Ha olyan hibát észlelsz, vagy hoz tudomásodra egy utas, ami komolyan befolyásolja a SofőrHívó használatát, kérlek azonnal, telefonon jelezd nekünk!
Köszönjük, hogy segítesz jelzéseiddel még jobbá tenni a SofőrHívó működését!
Ha a cégedben adatváltozás történik, a következő lépéseket kell tenned a közös munka folytatásához:
Cég vagy cégtulajdonos váltás esetén…
A szükséges dokumentumok beérkezése után máris indulhatnak a fuvarok!
A SofőrHívó App használatakor könnyen és gyorsan tudsz Áfás számlát kiállítani.
Ehhez elengedhetetlen az Áfás számla igény jelzése a rendeléskor az ügyfél részéről.
Amennyiben Áfás számla igénnyel adja le fuvarkérését a megrendelő, és a sofőr a ’Fizetés’ menünél kipipálja a számla generálást, 1-2 percen belül az utas e-mail fiókjába érkezik az áfás számla.
Ha az ügyfél nem kapta meg a számlát, akkor annak az alábbi okai lehetnek:
Utólag is lehetőséged van a Billingo fiókodban Áfás számla kiállítására.
Fenti esethez hasonlóan utólag a Billingo fiókodban tudod kiállítani az elmaradt számlát, ám mivel az ügyfél előre jelezte az igényét, ez esetben köteles vagy ezt pótolni.
Ez két okból lehetséges.
Egyrészt, számlázási főidőszakban (hétköznap napközben) a Billingo rendszer terheltsége miatt elképzelhető, hogy akár 10-15 perc csúszással érkezik ki egy-egy számla. Esténként (tehát a SofőrHívó csúcsidőszakban) ez nem jellemző, így általában öt percen belül megérkezik a számla.
Másrészt, ha a megrendelő annak ellenére nem kap számlát, hogy ő is, a sofőr is jelölte az Applikációban, akkor az e-mail címmel lehet gond.
Ilyenkor megkérjük az ügyfelet, hogy ellenőrizze a SPAM mappát az e-mail fiókjában, illetve azt az e-mail fiókját nézze meg, amire az Áfás számlát igényelte, az ugyanis nem feltétlenül egyezik meg a SofőrHívóban regisztrált e-mail címével.
A SimplePay fogja lehetővé tenni a SofőrHívón belüli egységes bankkártyás fizetést.
Előnyei:
Ne feledjétek! A bankkártyás fizetés lehetősége jelenleg MÉG NEM aktív. Így aki saját megoldással erre nem rendelkezik, az csak úgy fogadjon el bankkártyás ajánlatkérést, hogy azonnal tisztázza a megrendelővel, hogy csak készpénzben fog tudni fizetni.
Ha még nincs SimplePay regisztrácid, akkor az alábbiakat szükséges megtenned:
A csatlakozási díjat a SofőrHívó bankkártyás fizetésének elindulásakor jóváírjuk minden sofőrszolgálat egyenlegén, azonban minden sofőrszolgálat egyenlegén egyszer írjuk jóvá.
Mikortól használhatjátok a SimplePay-t?
AZ OTP Mobil Kft. elkészült a szükséges technikai fejlesztésekkel. Azonban mivel mindenki pénzét szeretnénk a lehető legnagyobb biztonságban tudni, ezért még folynak a tesztelések.
Amint az összes teszt sikerrel, hiba nélkül zárul, elérhetővé válik a szolgáltatás. Ez az időpont várhatóan legkésőbb 2019 nyara, de e-mail-ben értesíteni fogunk titeket az indulásról!
Itt találjátok a Sofőrszolgálatok munkájának elismerése miatt létrehozott rendszerünket.